Egy...

...megpáylázott ajándék története :)




Még talán  a múlt évben akardtam rá Nóri bejegyzésére. Nagyon klassz kis kék - számomra teáskannára alakú - kannás fülbevalót lehet megnyerni. A játék lényege, hogy 'kicsit másképp', más anyagból, más technikával kell elkészíteni. A nyertest ő választja ki. Elég hosszú határidőt szabott, majd' egy hónap reddelkezésre állt (a határidő január 20.)



Ezt csomóztam, és ezzel pályázom meg a díjat :)


Először csak egy teáskannának indult a dolog... Bár amit megcsomóztam, az nem az eredetileg elgondolt verzió :D Útközben kicsit átalakult.


Aztán gondoltam egyet, és kapott egy sor fémes-kék színű gyöngyöt. A gyöngyök utáni első sor látszik, hogy kicsit más... azért, mert nem akartak egymás mellett megférni a gyöngyök, és így 1-1 szálat összefogtam, és így csomóztam rá :) Utána a többi sort meg rendesen. Maradt még egy kevés fonal... gondoltam miylen jó lenne egy bögre is a kanna mellé... Így lett az is, majd a végére még egy "TEE" felirat is hirdeti a tea szeretetemet.


Eredetileg kis medálnak, kulcstartónak indult, de mivel kcisit 'elnyúlott' az egész, ezért több mindenre is jó: lehet belőle kis fityegő táskán, lehet dísz, kulcstartó, és még arra is van ötletem, hogy hogyan legyen belőle karkötő :) Tehát sokoldalú lett a "kicsike".

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése