Elcsúszva...

...sajna, sajna, igen, tudom több mint egy évet (lassan kettőt). Több mint egy évig csak titkon mütyürgető, nagyközönséggel munkáimat még véletlenül sem megosztó, WAMP-olni járó életet éltem.

De ennek lassan vége... egy kis blog újítással kezdtem, hisz ép blogban ép tartalom :)

Következő körben legelőször is a PIF-es ajándékaim után járok utána. Időben sikerült kézbesíteni őket, és a gazdáik is nagyon örültek nekik :)

Sajna nem mindenről készült fotó elküldés előtt, és lassan 2év távlatából arra sem emlékszem nagyon, hogy ki mit kapott. *pironkodik*

Egyik PIF csomag tulajdonos Soldi volt, aki örömének hangot is adott és dokumentáleta az eseményt a blogjában, így tudok mutogatni képeket:


Előzetes levélváltás során kiderült, hogy szereti a levendulát, a lila és zöld színt.


Ezek után nem volt nehéz dolgom. Készítettem levendulából egy díszt és egy tündérkés-bogyós zöld organza szalagos könyvjelzőt.


Remélem azóta is hasznukat veszi :)

4 megjegyzés:

  • Bogi | 2011. október 14. 14:12

    Ez még mindig nagyon tetszik! :) Amúgy én is benne voltam ebben az eresztésben, de ahogy én dokumentáltam az eseményeket, az említésre nem méltó. XD

  • Mismouth | 2011. október 16. 11:19

    Mirci tudom, tudom... De sajnos amit neked küldtem, arró nem találtam fotót :( Pedig pingvines volt és kék, azt tudom :):):)

  • soldi | 2012. július 18. 20:25

    És még most is! :)

  • Blockchain Support Number | 2019. január 2. 11:10

    Clients can deliver a BTC address in three different ways either through an on the web/disconnected wallet or by making a record on a trade. On the off chance that you don't know which approach to pick, so everything you can do is dial Blockchain Contact Number 1800-665-6722 and get the entire appropriate methodology and system for the equivalent by the capable experts. It is an administration that works for throughout the day and night and you don't need to pay an individual penny to encounter the advantageous administrations.

Megjegyzés küldése