Díjat kaptam :)


Díjat kaptam Anamitól. Meglepett, de nagyon. Örülök neki, szintén nagyon :D
Még soha nem kaptam díjat!

Ennek örömére (hogy örülhessen más is) tovább szeretném adni:

*Soldinak, aki azonnal segített, és a "csapatukba bevett" :)

*Helennek, aki kedves, tüneményes, és szintén hihetetlen segítőkész.

*Zsuuunak, aki szinténkos. Gyönyörű gyöngyös dolgokat készít, és harmadik helyezett lett egy olyan gyöngypillangóval, ami szinte már repül! (tessék megnézni!)

* FércJutkának, akinek a keze közül daloló fércmadárkák krülnek ki (nekem is van egy, Őaprósága Csipi)

*Kricsár Annamáriának, akinek a keze között úgy hajlik a rézdrót, mintha gyurma lenne :D Gyönyörű réz ékszereket készít! És ő is hihetetlen kedves és segítőkész!

Lehet, hogy csak 3 személynek lehet továbbadni a díjat, de ezt nézzétek el nekem... így sem adtam oda mindenkinek, akinek szerettem volna...
A lányok munkáit érdemes megnézni! Mindegyikük különböző területen munkálkodik, de olyanokat készítenek, hogy az embernek eláll a szava, ha meglátja :)

Köszönöm nekik kedvességük, meleg szívűségük!

3 megjegyzés:

Megjegyzés küldése